|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
03-6247044 |
info@checkstar.co.il |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בקרת איכות:
הגדרה:
איכות היא מענה על צורכי הלקוח והגברת התפוקה ביעילות כלכלית.
חטיבת MAGNETI-MARELLI CHECKSTAR שמה לה כמטרה את נושא בקרת השירות והאיכות בתחנות השירות (עתידיות) השונות הפרוסות ברחבי הארץ במטרה להביא להתייעלות וכן לשמר לקוחות מרוצים לאורך זמן.
המטרה:
שמירה על אחידות המוצר והשירות בכל נק' השירות.
שיטה:
השגת המטרה תתבצע:
1. באמצעות כלים ייחודיים שיסופקו לנק' השירות השונות, כלים שיביאו ליתרון תחרותי ומקצועי אל מול המתחרים.
2. באמצעות הדרכות ותמיכה טכנית שיינתנו לנק' השירות השונות.
3. באמצעות טופס רישום כניסה אחיד לנק' הרשת.
4. באמצעות Check List אותו יקבל הלקוח בסיום הטיפול ובו יצויינו מהם הפעולות שבוצעו בטיפול הנוכחי וכן מעבר ויזואלי על כל מכללי הרכב לבחינת תקינות. כמו כן יבוצעו ביקורים סדירים בנק' השירות השונות הפרוסות ברחבי הארץ ע"י אנשי התמיכה הטכנית לרענון נהלי עבודה ופתרון בעיות.
יונפקו ללקוחות טופסי משוב שיאפשרו בקרה על איכות השירות, איכות המתקן, איכות הטיפול והערות כלליות. משוב זה יסייע לנק' השירות השונות לתקן ולהתייעל לאורך זמן.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|